Etapy realizacji zlecenia
Pamiętaj aby w zgłoszeniu zawrzeć jak najwięcej informacji (opis, zrzuty ekranu, szczegóły o okolicznościach pojawienia się błędu).
Zgłoszenie jest realizowane według poniższego schematu:
- Wprowadzenie zgłoszenia - informacja trafia do nas.
- Po zapoznaniu się ze zgłoszeniem nadajemy mu odpowiedni typ - jeśli zgłoszenie wymaga dodatkowych informacji wysyłana zostanie informacja na mail zgłaszającego.
- Po uzyskaniu wszystkich informacji/akceptacji nadawany jest mu odpowiedni status i rozpoczynamy realizację zgłoszenia.
- Gdy prace zostaną zakończone nadawany jest odpowiedni status - system wysyła powiadomienie na mail zgłaszającego.
- Zgłaszający ma teraz 5 dni robocze na przeprowadzenie testów akceptacyjnych i zgłoszenie ewentualnych uwag.
- Po otrzymaniu akceptacji lub po upływie wyznaczonego czasu zgłoszenie jest zamykane (uznaje się, że zostało prawidłowo zrealizowane) i trafia do kategorii zakończone.